LAKOSSÁGI ÉS IPARI HŰTŐ-FŰTŐ KLÍMÁK JAVÍTÁSA
1.
Ügyfélszolgálatunkon, vagy weboldalunkon keresztül történő megkeresést követően 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.
2.
Előre egyeztetett időpontban szakemberünk felkeresi Önt. Vizuálisan és mérőműszereivel feltárja a hibát. Tájékoztatja Önt a hiba kijavításának menetéről, az esetlegesen cserélendő alkatrészről. Az alkatrészt nem igénylő hibát azonnal javítja. Számlát állít ki a hiba javításáról, alkatrészt igénylő javítás esetén a felmérésről, amit jóváírunk a javítás költségeinél.
3.
Rövid határidőn belül árajánlatot készítünk a beépítendő anyag és munkadíj költségeiről, valamint tájékoztatjuk Önt a javítás várható időpontjáról.
4.
Megrendelés esetén szerződést kötünk.
5.
Az alkatrész megérkezése után, előre egyeztetett időpontban beszereljük azt, majd próbaüzem keretén belül átadjuk a készüléket. Számlát állítunk ki, amivel garanciát vállalunk munkánkra. Szükség esetén regisztráljuk a Nemzeti Klímavédelmi Hatóságnál.
6.
A munkánk során figyelünk a környezetünk tisztaságára.
Harmat-Pont Energy
Épületgépészet,-Hűtő,-Klíma és Hőszivattyú Berendezés-Szerelő, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
8004 Székesfehérvár, Pf. 25.
Cégjegyzékszám: 07-09-034463
Adószám: 32212035-2-07
A Nemzeti Klímavédelmi Hatóságnál F-gáz ügyfélazonosítóval rendelkezünk.
hpenergy.hu MINDEN JOG FENNTARTVA 2023
IMPRESSZUM
Adatkezelési tájékoztató
TÁRHELY SZOLGÁLTATÓ